logo listy
Obsah čísla

 

ANKETA
zúčastněte se a vyhrajte!

Již třetím rokem nabízí Zábavní centrum Černý Most pestrou škálu kulturních a sportovních aktivit, soutěží a zábavných pořadů v moderním komplexu, který kromě multikina zahrnuje postupně se dotvářející nabídku služeb k trávení volného času včetně gastronomie a nákupu především sportovních potřeb. Co se odehrávalo v Zábavním centru, se zatím jen sporadicky objevovalo na stránkách Listů Prahy 14. Dalo by se říct, že jak Praha 14, která rovněž pořádá kulturní a sportovní akce, tak Zábavní centrum si každý žily po svém, což neprospívalo jednomu ani druhému. Není proto divu, že se obě strany nyní konečně dohodly na vzájemně výhodné spolupráci. Jako první společný projekt jsme pro čtenáře Listů Prahy 14 přichystali anketu. Jejím prostřednictvím chceme lépe poznat obyvatele Prahy 14, kterých je už více než 38 000, a zároveň se dozvědět něco o jejich přístupu k zábavě a sportu. Získané poznatky mohou být užitečné a inspirativní, neboť je naším přáním, aby se vám v našem zábavním centru líbilo, aby zde každý nalézal kulturní a sportovní vyžití podle svého gusta.

Za vaše informace vás zveme na skleničku a navíc nabízíme možnost výhry značkových plavek.
Vyplněnou anketu (celou tuto stránku) můžete odevzdávat až do 30. dubna v Zábavním centru Černý Most, a to v kavárně Bristot (vpravo od čelního vchodu), kde je pro vás jako poděkování připraven velmi chutný drink.
A jako bonus tu bude pro účastníky ankety losování výherců o značkové plavky COLO-COLO.

Obecné informace Informace o vztahu k Zábavnímu centru CČM internet Informace o vztahu k ostatním provozovnám
1/ Pohlaví respondenta 5/ Jaký druh zábavy, službu či obchod v Zábavním centru postrádáte? vlastní program kina 14/ Navštěvujete prodejnu Gigasport v Zábavním centru?
muž   jiný zdroj: ano, navštěvuji a nakupuji tu pravidelně
žena 6/ Co by bylo důvodem vaší častější návštěvy Zábavního centra?   ano, navštěvuji a nakupuji nahodile
2/ Věková kategorie   Informace o vztahu ke sportovnímu centru FACTORY PRO ano, ale nenakupuji
do 18 let   11/ Znáte a navštěvujete Sportovní centrum a bowling bar Factory Pro? ne, nenavštěvuji
18-25 let 7/ Kterým informačním zdrojům důvěřujete (př. letáky, rádio)? ano, znám a navštěvuji 15/ Co vás obvykle vede k návštěvě Zábavního centra Černý Most?
26-35 let   ano, znám, ale nenavštěvuji návštěva multikina Village Cinemas
36-45 let Informace o vztahu k multikinu Village Cinemas ne, neznám návštěva sportovního centra Factory Pro nebo bowlingu
46-55 let 8/ Co vás ovlivňuje při volbě kina, které navštěvujete? 12/ Které jiné sportovní centrum nebo sportovniště navštěvujete? nákup v prodejně Gigasport, Elvia-pro či v jiných obchodech
nad 55 let prostředí, atmosféra, vstřícnost   zábava (herna, internet) či občerstvení
3/ Průměrný měsíční čistý příjem (celé vaší domácnosti nebo jen váš, žijete-li jako singl) speciální nabídky    
do 10 000 Kč pouze nabídka filmů 13/ O jaký druh sportovní činnosti byste měli případně zájem? 16/ Pokud se chcete zúčastnit slosování ankety o značkové plavky, uveďte zde svoje telefonní číslo:
10-20 tis. Kč cena vstupného    
20-30 tis. Kč nebo:    
30-40 tis. Kč      
40 tis. a výše 9/ Kolikrát měsíčně navštívíte kino?    
4/ Zaměstnání více než 6krát    
zaměstnanec 2-4krát    
podnikatel maximálně 1krát    
svobodné povolání (umělec, sportovec) do kina nechodím    
nepracující (studující, v domácnosti) 10/ Kde se obvykle informujete o programu kin?    
důchodce denní tisk    
nezaměstnaný Houser - kulturní přehled