U s n e s e n í
7. jednání Rady městské části Praha 14
konaného dne 20. 2. 2019
č. 91/RMČ/2019
k návrhu na vyhodnocení veřejné zakázky na dodávky "Komunitní centrum Hloubětínská 55 - interiéry, opakované řízení II." zadávané formou nadlimitního řízení
Rada městské části Praha 14
I. b e r e n a v ě d o m í
protokol z jednání hodnotící komise k veřejné zakázce na dodávky "Komunitní centrum Hloubětínská 55 - interiéry, opakované řízení II." zadávané formou nadlimitního řízení
II. r o z h o d l a
v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce na dodávky "Komunitní centrum Hloubětínská 55 - interiéry, opakované řízení II." zadávané formou nadlimitního řízení na základě doporučení hodnotící komise
1. o vyloučení níže uvedeného uchazeče z důvodu nesplnění podmínek účasti
Obchodní firma: Správa majetku Praha 14, a. s.
Sídlo: Praha 9 - Hloubětín, Metujská 907, PSČ 198 00
IČO: 256 22 684
2. o výběru nejvhodnější nabídky uchazeče
Obchodní firma: ALAX spol. s r. o.
Sídlo: č. ev. 325, 252 07 Štěchovice
IČO: 475 34 478
III. u k l á d á
Mgr. Ireně Kolmanové, místostarostce městské části Praha 14
1. zajistit seznámení uchazečů o veřejnou zakázku na dodávky "Komunitní centrum Hloubětínská 55 - interiéry, opakované řízení II." zadávané formou nadlimitního řízení s rozhodnutím zadavatele T: 25. 2. 2019
2. zajistit v souladu s § 124 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění platných předpisů, uzavření SoD k veřejné zakázce na dodávky "Komunitní centrum Hloubětínská 55 - interiéry, opakované řízení II." zadávané formou nadlimitního řízení T: 15. 3. 2019
Mgr. Radek Vondra starosta městské části Praha 14 |
Mgr. Irena Kolmanová členka Rady městské části Praha 14 |
Provede: Mgr. Irena Kolmanová
Na vědomí: OI, OŘEŠ