U s n e s e n í
13. jednání Rady městské části Praha 14
konaného dne 13. 5. 2019
č. 242/RMČ/2019
k návrhu na schválení dohody o ukončení smlouvy o zajištění ostrahy objektů ÚMČ Praha 14 mezi městskou částí Praha 14 a společností Blesk Servis s.r.o. a k zahájení zadávacího řízení k podlimitní veřejné zakázce na služby "Ostraha objektů Úřadu městské části Praha 14" zadané formou zjednodušeného podlimitního řízení
Rada městské části Praha 14
I. s c h v a l u j e
1. žádost o ukončení smlouvy o zajištění ostrahy objektů ÚMČ Praha 14 čj. 0194/2018/OHS/1100 ze dne 25. 5. 2018 mezi městskou částí Praha 14 a společností Blesk Servis s. r. o. IČO: 27607429 ke dni 31. 8.2019
2. zahájení zadávacího řízení k podlimitní veřejné zakázce na služby "Ostraha objektů Úřadu městské části Praha 14" zadané formou zjednodušeného podlimitního řízení
3. návrh výzvy včetně zadávací dokumentace a návrh smlouvy k uvedené veřejné zakázce
II. j m e n u j e
členy a náhradníky komise pro hodnocení nabídek
III. u k l á d á
Ing. Luďkovi Lisému, tajemníkovi Úřadu městské části Praha 14
zajistit právní úkony související s akceptací žádosti o ukončení výše uvedené smlouvy o zajištění ostrahy objektů Úřadu městské části Praha 14 a se zadávacím řízením k podlimitní veřejné zakázce na služby "Ostraha objektů Úřadu městské části Praha 14" zadané formou zjednodušeného podlimitního řízení
T: 31. 7. 2019
Mgr. Radek Vondra starosta městské části Praha 14 |
Jiří Zajac místostarosta městské části Praha 14 |
Provede: Ing. Luděk Lisý
Na vědomí: OHS, OŘEŠ, OPKČ