U s n e s e n í
35. jednání Rady městské části Praha 14
konaného dne 30. 3. 2020
č. 181/RMČ/2020
k zahájení veřejné zakázky "Hospodaření s dešťovou vodou - Vybíralka 25" zadávané formou zjednodušeného podlimitního řízení
_
Rada městské části Praha 14
I. s c h v a l u j e
1. zahájení veřejné zakázky "Hospodaření s dešťovou vodou - Vybíralka 25" zadávané formou zjednodušeného podlimitního řízení
2. zadávací dokumentaci k veřejné zakázce "Hospodaření s dešťovou vodou - Vybíralka 25" zadávané formou zjednodušeného podlimitního řízení
II. j m e n u j e
k veřejné zakázce "Hospodaření s dešťovou vodou - Vybíralka 25" zadávané formou zjednodušeného podlimitního řízení komisi pro hodnocení nabídek dle přílohy č. 2 - pouze v tiskové podobě
III. p o v ě ř u j e
Mgr. Irenu Kolmanovou, místostarostku městské části Praha 14
k formálním úpravám zadávací dokumentace na základě připomínek od Operačního programu Životní prostředí a informováním vedení MČ Praha 14
IV. u k l á d á
Mgr. Ireně Kolmanové, místostarostce městské části Praha 14
zajistit zahájení veřejné zakázky "Hospodaření s dešťovou vodou - Vybíralka 25" zadávané formou zjednodušeného podlimitního řízení
T: 31. 5. 2020
Mgr. Radek Vondra starosta městské části Praha 14 |
Mgr. Irena Kolmanová členka Rady městské části Praha 14 |
Provede: Mgr. Irena Kolmanová
Na vědomí: OI, OŘEŠ, OEF