U s n e s e n í
38. jednání Rady městské části Praha 14
konaného dne 18. 5. 2020
č. 249/RMČ/2020
k návrhu na zahájení veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky s názvem " Výměny podlahových krytin v objektech spravovaných Správou majetku Praha 14, a.s."
Rada městské části Praha 14
I. s c h v a l u j e
vypsání výběrového řízení na zajištění realizace výměny podlahových krytin v objektech spravovaných Správou majetku Praha 14, a.s. za podmínek stanovených zadávací dokumentací veřejné zakázky s názvem "Výměny podlahových krytin v objektech spravovaných Správou majetku Praha 14, a.s.", dle příloh tohoto usnesení - pouze v tiskové podobě
II. u k l á d á
Jiřímu Zajacovi, místostarostovi městské části Praha 14
zajistit vypsání výběrového řízení na zajištění realizace výměny podlahových krytin v objektech spravovaných Správou majetku Praha 14, a.s. za podmínek stanovených zadávací dokumentací veřejné zakázky s názvem "Výměny podlahových krytin v objektech spravovaných Správou majetku Praha 14, a.s.", dle příloh tohoto usnesení - pouze v tiskové podobě
T: 31. 5. 2020
Mgr. Radek Vondra starosta městské části Praha 14 |
Jiří Zajac místostarosta městské části Praha 14 |
Provede: Jiří Zajac
Na vědomí: SMP- 14, a . s., KS