U s n e s e n í
mimořádného jednání Rady městské části Praha 14
konaného dne 25. 5. 2020
č. 269/RMČ/2020
k vyhodnocení veřejné zakázky "Hospodaření s dešťovou vodou - Vybíralka 25" zadávané formou zjednodušeného podlimitního řízení
Rada městské části Praha 14
I. b e r e n a v ě d o m í
protokol z jednání hodnotící komise a zprávu o hodnocení nabídek k veřejné zakázce "Hospodaření s dešťovou vodou - Vybíralka 25" zadávané formou zjednodušeného podlimitního řízení
II. r o z h o d l a
v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce "Hospodaření s dešťovou vodou - Vybíralka 25" zadávané formou zjednodušeného podlimitního řízení, na základě doporučení hodnotící komise o výběru nejvhodnější nabídky uchazeče
Obchodní firma: Metrostav a.s.
Sídlo: Koželužská 2450/5, Libeň, 180 00 Praha 8
IČO: 000 14 915
III. u k l á d á
Mgr. Ireně Kolmanové, místostarostce městské části Praha 14
1. zajistit seznámení uchazečů o veřejnou zakázku "Hospodaření s dešťovou vodou - Vybíralka 25" zadávané formou zjednodušeného podlimitního řízení s rozhodnutím zadavatele
T: 8. 6. 2020
2. zajistit v souladu s § 124 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění platných předpisů, uzavření SoD k veřejné zakázce "Hospodaření s dešťovou vodou - Vybíralka 25" zadávané formou zjednodušeného podlimitního řízení
T: 30. 6. 2020
Mgr. Radek Vondra starosta městské části Praha 14 |
Mgr. Irena Kolmanová členka Rady městské části Praha 14 |
Provede: Mgr. Irena Kolmanová
Na vědomí: OI, OŘEŠ