U s n e s e n í
42. jednání Rady městské části Praha 14
konaného dne 13. 7. 2020
č. 399/RMČ/2020
k vyhodnocení veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce s názvem: "Výměny podlahových krytin v objektech spravovaných Správou majetku Praha 14, a.s." zadávané mimo režim zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
Rada městské části Praha 14
I. b e r e n a v ě d o m í
protokol o jednání hodnotící komise ze dne 24. 6. 2020 v zadávacím řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce s názvem "Výměny podlahových krytin v objektech spravovaných Správou majetku Praha 14, a.s."
II. r o z h o d l a
na základě doporučení hodnotící komise o výběru nejvhodnější nabídky dodavatele:
Bc. Jiří Hrdlička
Sídlo: Kapitána Stránského 994/6, 190 00 Praha 9
IČ: 631 05 420
III. u k l á d á
Jiřímu Zajacovi, místostarostovi městské části Praha 14
1. zajistit veškeré právní úkony k ukončení zadávacího řízení s názvem "Výměny podlahových krytin v objektech spravovaných Správou majetku Praha 14, a.s."
2. zajistit uzavření rámcové smlouvy o dílo s vybraným uchazečem
T: ihned
Mgr. Radek Vondra starosta městské části Praha 14 |
Jiří Zajac místostarosta městské části Praha 14 |
Provede: Jiří Zajac
Na vědomí: SMP- 14, a .s., Kancelář starosty